- MoškoMoško
- ŽenskoŽensko
- OtroškoOtroško
- Snow
- Skate
- MTB & BMXMTB & BMX
- Vodni športiVodni športi
- Jesenski Super Sale
- Brands
Kupec ima pravico vrniti naročeno blago iz katerega koli razloga v štirinajstih (14) dneh od prejema (43. člen Zakona o varstvu potrošnikov). Kupec mora o nameri vračila pisno obvestiti dobavitelja najkasneje 14 dni po prejemu blaga na elektronski naslov [email protected] ali na poštni naslov: Obsession d.o.o., Poljanski nasip 6, 1000 Ljubljana. Blago mora biti vrnjeno neuporabljeno, skupaj z originalno embalažo (nepoškodovano), preko dostavne službe Pošta Slovenije, DPD ali GLS kurirja, v roku naslednjih štirinajstih (14) dni po pisnem obvestilu o odstopu od pogodbe na naslov: Obsession d.o.o., Poljanski nasip 6, 1000 Ljubljana. Alternativno lahko kupec osebno vrne naročen izdelek med delovnim časom v katerikoli Obsešen poslovalnico v Sloveniji.
Pri vračilu enega ali več izdelkov, kupljenih v akcijah oziroma promocijah kjer so vključene kombinacije izdelkov ali vezanega nakupa med izdelki, kjer je bila cena drugega izdelka znižana zaradi nakupa prvega izdelka po polni ceni ali obračuna popusta na določen izdelek zaradi preseženega določenega zneska polnega nakupa, je obvezno vračilo vseh artiklov.
Obrazec za odstop od pogodbe / vračilo blaga se nahaja na spodnji povezavi:
Menjave blaga za drugo velikost žal niso mogoče. V primeru ponovnega naročila vrnjenega blaga v drugi velikosti Vam po prejetju vračila priznamo enake ugodnosti kot v prvotnem naročilu. Prosimo Vas, da nas v tem primeru kontaktirate preko e-naslova [email protected].
Darilni bon je izkazni papir, ki ga prodajalec Obsession d.o.o. proti plačilu izda v papirnati obliki in ga pošljem na izbrani naslov. Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec Obsession d.o.o. pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne Obsession d.o.o.
Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. V primeru vračila izdelka vam bomo povrnili darilne bone (bone, ki ste jih kupili) in razliko na vaš TRR račun.
V primeru dostave vidno poškodovane oziroma odprte pošiljke paket nemudoma zavrnite dostavljalcu. Paketa ne sprejmite saj le tako lahko sprožite postopek reklamacije.
V takšnem primeru mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu blaga (Pošti Slovenije ali dostavni službi DPD d.o.o.) in o tem ponudnika pisno obvestiti na e-naslov [email protected]. Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem kupec blago reklamira. Kupec mora o postopku vračila blaga zaradi reklamacije pisno obvestiti prodajalca na e-naslov [email protected]. Prodajalec uredi prevzem paketa od kupca in krije stroške vračila iz razloga reklamacije.
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
Vračilo blaga v garanciji se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu.
Blago kupljeno preko spletne trgovine Obsession Shop z vsemi pripadajočimi sestavnimi deli, račun in vso dokumentacijo v zvezi z uveljavljanjem garancije je potrebno preko dostavne službe Pošte Slovenije, DPD ali GLS dostaviti na naslov Obsession d.o.o., Poljanski nasip 6, 1000 Ljubljana, Slovenija. Dostavne stroške pošiljanja blaga poravna kupec v kolikor ni preko e-maila izrecno drugače dogovorjeno s službo za pomoč kupcem.
V kolikor želite pošiljko vrniti na naše stroške, se je o tem potrebno predhodno dogovoriti.
Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:
Uveljavljanje stvarne napake
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je napako odkril. Če je od prevzema artikla preteklo že več kot dve leti, uveljavljanje stvarne napake ni več mogoče. Hkrati mora kupec omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila ZVPot.
Blago kupljeno preko spletne trgovine Obsession Shop z vsemi pripadajočimi sestavnimi deli, račun in vso dokumentacijo v zvezi z uveljavljanjem stvarne napake je potrebno preko dostavne službe Pošte Slovenije, DPD ali GLS dostaviti na naslov Obsession d.o.o., Poljanski nasip 6, 1000 Ljubljana, Slovenija. Dostavne stroške pošiljanja blaga poravna kupec v kolikor ni preko e-maila izrecno drugače dogovorjeno s službo za pomoč kupcem.
Obrazec za uveljavljanje stvarne napake se nahaja na spodnji povezavi:
Obsession d.o.o.
Poljanski nasip 6
1000 Ljubljana
Slovenija
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!