BLACK FRIDAY SALE!
20% dodatnega popusta nad 50€!
BLACK FRIDAY SALE!
20% dodatnega popusta nad 50€!
BLACK FRIDAY SALE! Izkoristi dodatnih 20% popusta na vse artikle pri nakupu nad 50€!
BLACK FRIDAY SALE! Izkoristi dodatnih 20% popusta na vse artikle pri nakupu nad 50€!

Pogoji poslovanja

S spletno trgovino www.obsession.si (v nadaljevanju »spletna trgovina«) upravlja podjetje Obsession d.o.o kot ponudnik e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Splošni pogoji poslovanja ponudnika so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS-a in mednarodnih kodeksov e-poslovanja.

Nakup na spletni strani je možno izvesti kot uporabnik ali kot gost. Več o postopku nakupa si lahko preberete tukaj.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra) ter kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dobavljiv v razumnem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • jasno in nedvoumno določene cene izdelkov in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ter morebitne stroške, ki nastanejo pri vračilu izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
 

Ponudba izdelkov

Ponudba spletne trgovine se zaradi narave poslovanja prek svetovnega spleta dnevno spreminja. Cene so predstavljene kot redne in znižane.

  • Redne cene – so običajno priporočene maloprodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih določi ponudnik
  • Znižane cene – so trenutno znižane redne cene in nimajo vnaprej določene veljavnosti

Ponudnik si pridržuje pravico do poljubnega spreminjanja cen, ki veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene trajnosti. Vse objavljene cene v izbrani valuti vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Kljub dnevnemu ažuriranju in kontroli točnosti podatkov se lahko zgodi da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa ali pa ponudil drugo ustrezno rešitev v obojestransko zadovoljstvo.

Obsession si pridržuje pravico, da odstopi od prodajne pogodbe v primeru tekstovnih, cenovnih ali računalniških napak na spletni strani.

 

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu blaga - naročeno blago potrošnik plača dostavljalcu blaga ob prevzemu
  • z nakazilom na transakcijski račun Obsession d.o.o - blago se kupcu odpremi po dospetju sredstev na račun prodajalca
  • s plačilno kartico – Activia, Maestro, MasterCard, Visa in Visa Electron.

Ob plačilu s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki, ki so v profilu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, ki je lastnik plačilne kartice,
  • po oddaji naročila ni možna sprememba vsebine naročila oziroma končnega zneska naročila, razen v posebnih primerih, ki jih določi ponudnik.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, dokler se kupoprodajna pogodba (naročilo) v elektronski obliki hrani na strežniku ponudnika.

 

Promocijska koda in koda popusta

Promocijske kode/ koda popusta vam prinašajo različne ugodnosti pri nakupu in so časovno omejena. Prejemete jo lahlo na naši spletni stran, preko elektronske pošte ali drugih medijih.

Uporaba promocijske kode / kode popusta:

  1. Izbrane izdelek imate v košarici, pred zaključkom naročila, v polje koda vnesete promocijsko kodo/kodo popusta in vnos potrdite.
  2. V enem naročilu lahko uporabite eno promocijsko kodo.
  3. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti promocijske kode za popust.
  4. Ko vpišete promocijsko kodo, se vrednost promocijske kode avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
  5. Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.
  6. Popusti se ne seštevajo (popusti ne veljajo na izdelke s ceno namesto oziroma se obračunajo iz redne cene izdelkov).

Pri vračilu enega ali več artiklov, kupljenih v akciji »3za2« ali vezan nakup, kjer je bila cena drugega izdelka znižana zaradi nakupa prvega izdelka po polni ceni ali obračuna popusta na določen izdelek zaradi preseženega določenega zneska polnega nakupa, je obvezno vračilo vseh artiklov.

 

Darilni bon Obsession

Darilni bon je izkazni papir, ki ga prodajalec Obsession d.o.o. proti plačilu izda v papirnati obliki in ga pošljem na izbrani naslov. Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec Obsession d.o.o. pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne Obsession d.o.o.

Darilni bon je mogoče kupiti v spletni trgovini Obsession d.o.o. Vnovčenje spletnega darilnega bona je možno le v spletni trgovini. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov. Veljavnost darilnega bona je 1 leto od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.

Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti darilnega bona. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. V primeru vračila izdelka vam bomo povrnili darilne bone (bone, ki ste jih kupili) in razliko na vaš TRR račun.

Uporaba darilnega bona:

  1. Izbrane izdeleke imate v košarici.
  2. V polje Darilni bon vpišite kodo darilnega bona in potrdite tako, da kliknete na gumb Uporabi. V enem naročilu lahko uprabite več darilnih bonov.
  3. Ko vpišete kode, se vrednost darilnih bonov avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.
  4. Nato samo še oddate spletno naročilo.

Znotraj enega spletnega naročila vam omogočamo sočasno uporabo več darilnih bonov in promocijskih kod, medtem ko se koda za popust lahko vnese samo ena. Vse našteto tekom oddaje spletnega naročila enostavno vpišete v za to namenjena polja.

 

Postopek nakupa

  1. Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila kupec po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
  2. Naročilo v obdelavi: Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
  3. Naročilo zaključeno: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, pošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik istočasno pouči kupca o politiki vračila blaga in poda informacije, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam v primeru pritožbe.
 

Vračilo blaga

Kupec ima pravico, da naročeno blago iz kakršnega koli razloga vrne v 14 dneh od prejema (43. člen Zakona o varstvu potrošnikov). O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, in sicer na e-naslov [email protected] ali na poštni naslov: Obsession d. o. o., Poljanski nasip 6, 1000 Ljubljana, blago pa vrniti nerabljeno z originalnimi etiketami in nepoškodovano v originalni embalaži v nadaljnjih 14 dneh od poslanega pisnega obvestila o odstopu od pogodbe na naslov Obsession d. o. o., Poljanski nasip 6, 1000 Ljubljana.

Priložena morata biti tudi originalni račun in izpolnjen obrazec za odstop od pogodbe. Stroške vračila blaga, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa, poravna kupec.

Kupnina za vrnjeno blago bo kupcu vrnjena najkasneje v 14 dneh na enak način kot je bilo opravljeno plačilo po prejetju vrnjenega blaga na naslov za vračila. Izjema je plačilo po povzetju, kjer Vam kupnino vrnemo na vaš naveden TRR.

Pri vračilu enega ali več izdelkov, kupljenih v akcijah oziroma promocijah kjer so vključene kombinacije izdelkov ali vezanega nakupa med izdelki, kjer je bila cena drugega izdelka znižana zaradi nakupa prvega izdelka po polni ceni ali obračuna popusta na določen izdelek zaradi preseženega določenega zneska polnega nakupa, je obvezno vračilo vseh artiklov.

Obrazec za odstop od pogodbe / vračilo blaga se nahaja na spodnji povezavi:

 


Kaj storiti v primeru poškodovanih oziroma odprtih pošiljk z manjkajočo vsebino?

V primeru dostave vidno poškodovane oziroma odprte pošiljke paket nemudoma zavrnite dostavljalcu. Paketa ne sprejmite saj le tako lahko sprožite postopek reklamacije.

V takšnem primeru mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu blaga (Pošti Slovenije ali dostavni službi DPD d.o.o.) in o tem ponudnika pisno obvestiti na e-naslov [email protected]. Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.


Reklamacija

V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem kupec blago reklamira. Kupec mora o postopku vračila blaga zaradi reklamacije pisno obvestiti prodajalca na e-naslov [email protected]. Prodajalec uredi prevzem paketa od kupca in krije stroške vračila iz razloga reklamacije.


Garancija

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. 

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garanciji se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu.

V kolikor želite pošiljko vrniti na naše stroške, se je o tem potrebno predhodno dogovoriti. 


Stvarna napaka

Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Uveljavljanje stvarne napake

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je napako odkril. Če je od prevzema artikla preteklo že več kot dve leti, uveljavljanje stvarne napake ni več mogoče. Hkrati mora kupec omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila ZVPot.

Obrazec za uveljavljanje stvarne napake se nahaja na spodnji povezavi:


Naslov za vračilo blaga

Obsession d.o.o.
Poljanski nasip 6
1000 Ljubljana
Slovenija
Pošiljk z odkupnino ne prejemamo!

* Obvestilo zaradi razmer povezanih s COVID-19:

Obravnava vračil blaga lahko zaradi daljšega dostavnega časa paketov in zakonskih določil pri karanteni paketov traja dlje časa.

 

 

Dostava

Do 13. ure naročeni izdelki bodo odposlani najkasneje dva delovna dneva po naročilu (določila glede dostave veljajo, če je blago na zalogi). Za naročnikovo potrditev se šteje potrjen mail postavitve besedila, ki ga dobi na vpogled na svoj naslov.
Če ponudnik ne bo mogel izpolniti svoje obveznosti, ker blago ne bo na razpolago, bo o tem nemudoma obvestil kupca. Naročeni izdelki bodo dostavljeni z navadno dostavo, odvisno od izbire kupca. Stroški dostave se obračunajo po ceniku dostave.
V primeru, ko ponudnik pravočasno odpravi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca. Dostava se izvrši na naslov, ki ga je uporabnik navedel ob registraciji ali naročilu. Če ob času dostave nikogar ni na naslovu, dostavljalec pusti obvestilo o prispeli pošiljki. Z obvestilom lahko prevzamete pošiljko na naslovu dostavljalca oziroma se dogovorite za ponovno dostavo.

 

Odveza odgovornosti

Spletna trgovina www.obsession.si se trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni, kljub tem se lahko zgodi, da podatki (cena, rok dobave, lastnosti izdelka) niso pravočasno ažurirani. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic ali spremembo naročila oziroma predlagal drugo ustrezno rešitev.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je treba vse fotografije razumeti kot simbolične.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in kupca obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru pritožbe ali težav lahko kupec s ponudnikom Obsession d.o.o., stopi v kontakt preko telefonske številke za pomoč strankam 070 120 302 ali po elektronski pošti [email protected].   

Pritožba se odda preko elektronske pošte ali pisno na sedež podjetja Obsession d.o.o., Poljanski nasip 6, 1000 Ljubljana.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Obsession d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Obsession d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na spodnji povezavi:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

visa
maestro
mastercard
verified by visa
mastercard securecode
dpd
pošta