-
-
-
Otroško
-
-
-
MTB & BMX
-
- Jesenski Super Sale
- Brands
S spletno trgovino www.obsession.si (v nadaljevanju »spletna trgovina«) upravlja podjetje Obsession d.o.o kot ponudnik e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Splošni pogoji poslovanja ponudnika so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS-a in mednarodnih kodeksov e-poslovanja.
Nakup na spletni strani je možno izvesti kot uporabnik ali kot gost. Več o postopku nakupa si lahko preberete tukaj.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
Ponudba spletne trgovine se zaradi narave poslovanja prek svetovnega spleta dnevno spreminja. Cene so predstavljene kot redne in znižane.
Ponudnik si pridržuje pravico do poljubnega spreminjanja cen, ki veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene trajnosti. Vse objavljene cene v izbrani valuti vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Kljub dnevnemu ažuriranju in kontroli točnosti podatkov se lahko zgodi da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa ali pa ponudil drugo ustrezno rešitev v obojestransko zadovoljstvo.
Obsession si pridržuje pravico, da odstopi od prodajne pogodbe v primeru tekstovnih, cenovnih ali računalniških napak na spletni strani.
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
Ob plačilu s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, dokler se kupoprodajna pogodba (naročilo) v elektronski obliki hrani na strežniku ponudnika.
Promocijske kode/ koda popusta vam prinašajo različne ugodnosti pri nakupu in so časovno omejena. Prejemete jo lahlo na naši spletni stran, preko elektronske pošte ali drugih medijih.
Uporaba promocijske kode / kode popusta:
Pri vračilu enega ali več artiklov, kupljenih v akciji »3za2« ali vezan nakup, kjer je bila cena drugega izdelka znižana zaradi nakupa prvega izdelka po polni ceni ali obračuna popusta na določen izdelek zaradi preseženega določenega zneska polnega nakupa, je obvezno vračilo vseh artiklov.
Darilni bon je izkazni papir, ki ga prodajalec Obsession d.o.o. proti plačilu izda v papirnati obliki in ga pošljem na izbrani naslov. Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec Obsession d.o.o. pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne Obsession d.o.o.
Darilni bon je mogoče kupiti v spletni trgovini Obsession d.o.o. Vnovčenje spletnega darilnega bona je možno le v spletni trgovini. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov. Veljavnost darilnega bona je 1 leto od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.
Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti darilnega bona. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. V primeru vračila izdelka vam bomo povrnili darilne bone (bone, ki ste jih kupili) in razliko na vaš TRR račun.
Uporaba darilnega bona:
Znotraj enega spletnega naročila vam omogočamo sočasno uporabo več darilnih bonov in promocijskih kod, medtem ko se koda za popust lahko vnese samo ena. Vse našteto tekom oddaje spletnega naročila enostavno vpišete v za to namenjena polja.
Kupec ima pravico, da naročeno blago iz kakršnega koli razloga vrne v 14 dneh od prejema (43. člen Zakona o varstvu potrošnikov). O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, in sicer na e-naslov [email protected] ali na poštni naslov: Obsession d. o. o., Poljanski nasip 6, 1000 Ljubljana, blago pa vrniti nerabljeno z originalnimi etiketami in nepoškodovano v originalni embalaži v nadaljnjih 14 dneh od poslanega pisnega obvestila o odstopu od pogodbe na naslov Obsession d. o. o., Poljanski nasip 6, 1000 Ljubljana.
Priložena morata biti tudi originalni račun in izpolnjen obrazec za odstop od pogodbe. Stroške vračila blaga, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa, poravna kupec.
Kupnina za vrnjeno blago bo kupcu vrnjena najkasneje v 14 dneh na enak način kot je bilo opravljeno plačilo po prejetju vrnjenega blaga na naslov za vračila. Izjema je plačilo po povzetju, kjer Vam kupnino vrnemo na vaš naveden TRR.
Pri vračilu enega ali več izdelkov, kupljenih v akcijah oziroma promocijah kjer so vključene kombinacije izdelkov ali vezanega nakupa med izdelki, kjer je bila cena drugega izdelka znižana zaradi nakupa prvega izdelka po polni ceni ali obračuna popusta na določen izdelek zaradi preseženega določenega zneska polnega nakupa, je obvezno vračilo vseh artiklov.
Obrazec za odstop od pogodbe / vračilo blaga se nahaja na spodnji povezavi:
V primeru dostave vidno poškodovane oziroma odprte pošiljke paket nemudoma zavrnite dostavljalcu. Paketa ne sprejmite saj le tako lahko sprožite postopek reklamacije.
V takšnem primeru mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu blaga (Pošti Slovenije ali dostavni službi DPD d.o.o.) in o tem ponudnika pisno obvestiti na e-naslov [email protected]. Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem kupec blago reklamira. Kupec mora o postopku vračila blaga zaradi reklamacije pisno obvestiti prodajalca na e-naslov [email protected]. Prodajalec uredi prevzem paketa od kupca in krije stroške vračila iz razloga reklamacije.
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
Vračilo blaga v garanciji se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu.
V kolikor želite pošiljko vrniti na naše stroške, se je o tem potrebno predhodno dogovoriti.
Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:
Uveljavljanje stvarne napake
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je napako odkril. Če je od prevzema artikla preteklo že več kot dve leti, uveljavljanje stvarne napake ni več mogoče. Hkrati mora kupec omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila ZVPot.
Obrazec za uveljavljanje stvarne napake se nahaja na spodnji povezavi:
Obsession d.o.o.
Poljanski nasip 6
1000 Ljubljana
Slovenija
Pošiljk z odkupnino ne prejemamo!
* Obvestilo zaradi razmer povezanih s COVID-19:
Obravnava vračil blaga lahko zaradi daljšega dostavnega časa paketov in zakonskih določil pri karanteni paketov traja dlje časa.
Do 13. ure naročeni izdelki bodo odposlani najkasneje dva delovna dneva po naročilu (določila glede dostave veljajo, če je blago na zalogi). Za naročnikovo potrditev se šteje potrjen mail postavitve besedila, ki ga dobi na vpogled na svoj naslov.
Če ponudnik ne bo mogel izpolniti svoje obveznosti, ker blago ne bo na razpolago, bo o tem nemudoma obvestil kupca. Naročeni izdelki bodo dostavljeni z navadno dostavo, odvisno od izbire kupca. Stroški dostave se obračunajo po ceniku dostave.
V primeru, ko ponudnik pravočasno odpravi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca. Dostava se izvrši na naslov, ki ga je uporabnik navedel ob registraciji ali naročilu. Če ob času dostave nikogar ni na naslovu, dostavljalec pusti obvestilo o prispeli pošiljki. Z obvestilom lahko prevzamete pošiljko na naslovu dostavljalca oziroma se dogovorite za ponovno dostavo.
Spletna trgovina www.obsession.si se trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni, kljub tem se lahko zgodi, da podatki (cena, rok dobave, lastnosti izdelka) niso pravočasno ažurirani. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic ali spremembo naročila oziroma predlagal drugo ustrezno rešitev.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je treba vse fotografije razumeti kot simbolične.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in kupca obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru pritožbe ali težav lahko kupec s ponudnikom Obsession d.o.o., stopi v kontakt preko telefonske številke za pomoč strankam 070 120 302 ali po elektronski pošti [email protected].
Pritožba se odda preko elektronske pošte ali pisno na sedež podjetja Obsession d.o.o., Poljanski nasip 6, 1000 Ljubljana.
Skladno z zakonskimi normativi Obsession d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Obsession d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na spodnji povezavi:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.